top of page

אשה שהיא מקור להשראה


הלה משתפת אותנו בסיפור האישי שלה עד לריצת 10 ק"מ במרוץ הלילה של תל אביב


הגעתי לסטודיו לפני 3 חודשים לגמרי במקרה. בעלי ואני התאמנו עוד קודם. אני בספינינג ו-TRX והוא רץ ורוכב שטח. חיפשתי לנו שיעור מתיחות טוב, פילאטיס מכשירים או משהו כזה.

כבר שנפגשנו עם דליה בגינת הבית/סטודיו הבנתי שפה זה משהו אחר.

דליה ביקשה שאפרוס בפניה את כל ההיסטוריה הרפואית שלי, החלמתי מלוקימיה, ועברתי ניתוח בטן ביוני האחרון הקשור לתופעות הלוואי שהיו לי בעקבות הטיפולים הכימותרפיים, בהמשך התעכבה על אילו אימונים אני עושה וכמה פעמים בשבוע, מה אני אוכלת, במה אני עובדת בקיצור לא פיספסה אף פרט.

ואז הודיעה לי חגיגית שאני לא זקוקה לשיעורי פילאטיס אלא לתוכנית אישית שתעזור לי להתפתח בפעילות הספורטיבית וגם להוריד במשקל.

לאחר יום של מחשבה החלטתי ללכת על זה. התחלנו באימוני ריצה בשש בבוקר ואחר כך הפתיעה אותי גם ברכיבת אופניים. שלישי בבוקר "את חייבת לבוא לשיעור יוגה את כל כך תהני" ואני מגיעה גם ליוגה ונהנית מכל רגע, מצרפת גם את בעלי להנות איתי. בין לבין שיעור פילאטיס. ואז דליה המשיכה "אני חייבת לצרף אותך ל"שליחות" את כל כך תתאימי לקבוצה". וכך גם הצטרפתי לקבוצת הנשים הנהדרת הזו שמתאמנות יחד וכל כך מפרגנות אחת לשניה.

כך תוך חודש וחצי נסחפתי כולי, מתאמנת כמעט כל יום. מגוונת בפעילות ובמיקום ונהנית מכל רגע. ופתאום מבלי לשים לב מצאתי את עצמי ביום שלישי האחרון יחד עם בעלי המפרגן והתומך מסיימת את ריצת ה-10 ק"מ הראשונה שלי !!! איזה אושר !!!

תודות לדליה ולבעלי המדהים השגתי את היעד הראשון שלי במסע ועכשיו אני מעיזה להסתכל קדימה ליעד הבא חצי טריאתלון עד לסוף השנה.



24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page