top of page

חדש בסטודיו - יוגה אווירית


הפילוסופיה של היוגה האווירית

"אנחנו צעירים כל עוד עמוד השדרה שלנו גמיש והראש פתוח!"


למי זה מתאים? שיטת האימון של היוגה האווירית מותאמת לכל רמות הכושר. המטרה היא להגיע לעושר האמיתי שהוא הבריאות שלנו בגוף ובנפש.

איך מתחילים?

הצעד הראשון הוא הבחירה להגיע לשיעור. כשאתם מגיעים לשיעור יוגה אווירית, אתם משאירים את החיים והדאגות מאחור, ופשוט דואגים לעצמכם. כל קשיי היום יום תופסים פחות מקום ואתם נזכרים במהות האמיתית שלכם. על ידי הגעה ונוכחות בלבד, כבר ניצחתם.

מה זה יתן לי? יוגה אווירית הינה אימון יצירתי שמבוסס על אומנות בתנועה. השראה היא המתנה שכל אחד שמגיע לאימון יקבל ממנה. השראה לחיים שהם מחוץ לשיעור.

האם זה אימון קשה? האימון הוא תרגול עצמי של מודעות. עשו את הטוב ביותר שביכולתם, לא פחות ולא יותר. למדו כיצד לשלוט בהתנגדות בהתאם להרגשתכם ביום האימון הספציפי.

האם זה לגילי?

היציבה, הזריזות וקלות התנועה הם אלו שלמעשה מעידים על גילינו מעל לכל. אנו צעירים כל עוד עמוד השדרה שלנו גמיש והראש פתוח! היפתחו, השתחררו וגלו את מזרקת הנעורים האמיתית באמצעות תרגול יוגה אווירית! השתמש בזה, אחרת תאבד את זה ככל שהגוף מתבגר עלינו לשמור על כוח הכבידה. ניתן לעשות זאת על ידי שמירה על מפרקים מתוחים בכדי לשמר ניידות, עבודה על השרירים בכדי לשמור על גוף זקוף, חידוד קולטני ההתמצאות בכדי לשמור על זריזות ושתייה מרובה של מים ונוזלים.

האם אתה חולם לעוף? למרות שהאדם לא נולד עם כנפיים, החלום לעוף היה נפוץ משחר ההיסטוריה. כמו שאלים יוונים וכוכבי על מוצגים ומתוארים כעפים באוויר. יוגה אווירית צמחה ונבעה מתוך החלום הזה. אחרי שיעור תוכלו לחוש ואף לרגע שיצאתם מגבולות הקרקע, הצמחתם כנפיים וממשתם את החלום לעוף!

מה היא נוכחות? יוגה היא אימון תודעתי, של הגוף, הנפש והרוח. זהו אימון פיזי עם פילוסופיה. יוגה אווירית הינה טכניקה שמשלבת בתוכנה תנועות ופילוסופיה. התמקדות בהווה היא המטרה של כל אימון יוגה. בהווה אתם בטוחים ובזרימה עם היקום. בתוך ערסל שלכם, הרבה יותר פשוט להגיע להכרה עם עצמכם. כאן תחוו את מה שיוגי מכנה “אנאדה” ואנו מכנים הנאה.


149 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page