top of page

אם אני יכולה, כל אחד יכול!


איריס פרנקל כותבת לנו על ריצת ה-10 ק״מ הראשונים בחייה במרתון ירושלים:


כשדליה העלתה את הרעיון להרשם לריצת 10 ק״מ בירושלים זו היתה נראית לי החלטה משוגעת. אני? ימים התלבטתי מול המסך של ההרשמה במחשב כאילו אני עומדת בפני ניתוח גורלי, ובסוף איך לא, נרשמתי.

יומיים לפני המירוץ, ריצת בוקר אחרונה של 3 ק״מ. ועכשיו נשאר רק לחכות..לא, זה לא מבחן, ולא אין ציון ואני בטח לא מתחרה על המקום הראשון. אבל זו שעת מבחן לעצמי, משהו שמתמצת כרגע את כל ההשקעה ביקיצות המוקדמות בבוקר כשעוד קר ולפני שכולם קמים וברכיבות האופניים שאני לומדת להתחבר איתם.

הגיח הבוקר. ירושלים חגיגית ומלאת אנרגיה טובה. הולכים עם מאות אנשים לכיוון הזינוק ויש אנדרנלין זורם ודריכות. הראש מלא מחשבות האם אני מוכנה, הרי לא רצתי מעל 5 קמ בשבוע האחרון. והנה מתחילים. מקפידה לרוץ בקצב כמו בבית, לזכור שבאתי להנות ולא לדאוג בעליות.

הרגליים כבר ירגישו את הדרך, הן ידעו להיות מוכנות ויאותתו לי כאוכל לרוץ מקטעים יותר מהר. הנה, החומות של העיר והסמטאות, וכל מיני אנשים שאתה לא מכיר מעודדים ולכל אחד שרץ כנראה סיפור משלו.

2 הק״מ האחרונים.... ואז 500 מטר שמעולם לא נראו ארוכים כל-כך, ואז לפתע מישהי צועקת מהקהל למראה הכיתוב ״כל אחת יכולה״ על החולצה שלי- ״לא כל אחת יכולה מאמי, רק את״ שנותנת זריקת אנדרנלין עד לנקודת הסיום המתוקה.

10 ק״מ!! שהם ציון דרך להתחלה חדשה. המירוץ הבא כבר מסומן באהבה ביומן.


דליה כותבת: איריס יקרה, רק לפני חודשיים ב15 לינואר 2017 הצטרפת לתוכנית האישית לכושר שלי ויצאת איתי לצעידה/ריצה ראשונה בחייך. הגעת אלי מוכנה לשינויי אמיתי ועשית כל מה שהמאמנת אמרה לך באדיקות ובלי לשאול למה! בזכות ההתקדמות המדהימה הצעתי לך מוקדם מן הרגיל להרשם יחד עם כל הסטודיו ל-10 ק״מ המרתון ירושלים , ידעתי שלשים לך יעד יעלה את רמת האנרגיות והמחויבות שכבר היתה בתוכך ויביא להגשמת היעד. היום את קוטפת את הפרי המתוק של ההשקעה, של ההתמדה ושל האמונה בי כמאמנת שאוביל אותך בבטחה וללא פציעה אל ההישג הקטן והגדול הזה. מובן לשתינו שההישג אינו ריצת ה-10 ק״מ המרגשת אלא הרבה מעבר לזה, קבלת שמחת חיים, קשר של אהבה מחודש בין גופך ונפשך! ומהיום אנחנו ממשיכות הלאה אל עוד יעדים קטנים וגדולים להפוך כל אחד מאיתנו לקרוב יותר למי שהוא באמת, לחיות חיים מלאים ושקטים יותר אבל בעוצמה חסרת גבולות , ברכות איריס הוכחת שאת יכולה! המאמנת שלך לתמיד,דליה


לפני: איריס באימון ראשון ינואר 2017


אחרי: איריס עם מדליה אחרי חודשים 17.3.2017


67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page