top of page

שלושת ה-״מ״ להגשמת חלום: משאלה, מאמן, משמעת



  • משאלה

זה כמה חודשים שאני חולמת חלום, רוצה להשתתף במסע האופניים לגיוס כספים עבור בית החולים לילדים הנפלא אלי״ן בירושלים כדי להשתתף היה עלי לגייס 15,000 ש״ח שלחתי תדר ליקום, חשבתי מי יפתח את ליבו וירצה לתרום והנה דפקתי על כמה דלתות הכי קרובות אלי, פניתי לשכנים ושאלתי האם החברות בהם הם עובדים ירצו לתרום ולאחר כמה חודשים הגיע תשובה חיובית.

  • מאמן

דבר ראשון כדי לעשות צעד מקצועי, במיוחד כדי להנות מהדרך, מההכנות, להגיע בכושר פיזי ונפשי ולא להפצע בדרך, צריך מאמן טוב ותכנית אימונים נכונה, פניתי חברי הטוב מיכאל, שכמובן ענה לי שהוא בהיי טק ואין לו זמן, אבל אחרי שיחה אל ליבו, נעתר לבקשתי לאמן אותי!

  • משמעת

זה אף פעם לא פשוט לקום ביום שבת ב4:30 כדי להיות מוכנה על האופניים לרכיבה כבר ב5:30 בעליות לירושלים. זה לא פשוט לשים משמעת על מה אוכלים (ובלי יין!!) ומתי הולכים לישון בשישי, כדי להשיג חיבור של גוף נפש ונשמה צריך משמעת, אם לא הדברים הטובים לא יבואו אלינו, החלומות לא יתקיימו, האתגרים ישארו במגירה, ההנאה מהדרך, הלימוד על עצמך, על אומץ ופריצת גבולות בכל המישורים לא יקרו, כשאתה מתגבר על היצר הטבעי להשאר במיטה, אתה בורא את העולם שלך ויוצר כוח אדיר בכל מישורי חייך, יום ראשון אחרי שבת של אושר הוא יום מלא באנרגית חיים ותשוקה אמיתית, לא לכסף, לא לפרסום, אלא להיות מחובר לכל מי שתפגוש בדרך

שבוע טוב ומלא ספורט לכולם


66 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page