top of page

חוזרים לחיים | אלי פרום



לחצו כאן

חוזרים לחיים I אלי פרום, לאחר למעלה משש שנים של "שחיקה" בהן השקעתי את כל כולי בעבודה, מצאתי את עצמי עם 20 ק"ג בחריגה ועם רמת כושר ירודה.

לאחר שנה של הפצרות מחברים טובים, חלקם אף רופאים, שעברו אצל דליה בסטודיו וחזרו לחיים מאושרים, מגובה בהמלצות, צברתי אומץ, והחלטתי לנסות , מה כבר דליה יודעת לעשות?

אז, לפני כ- 5 חודשים, בחיל ורעדה של שומנים מיותרים, נכנסתי ברגל ימין לסטודיו של קולדהם דליה במכבים.

סיבובי מוטיבציה מטובלים באספרסו ואימוני פילאטיס מכשירים רכיבה מזדמנת על אופני כביש והרים ותוך חודש ... החלו להסתמן השינויים.

המאמנת דליה מחתימה אותי על חוזים שבועיים בהם אני מתחייב על שיגרת אימונים ותרגולים המשיכה לתת הנחיות ומתחה אותי (תרתי משמע) עד קצה הגבולות. ולאחר עוד כחודשיים מצאתי את עצמי... תלוי על ערסל מבד לבן בין ארץ לשמיים.

עם סיום שלב א של התוכנית לאחר כ - 4 חודשים של כושר ותכלית השלתי כבר 15 ק"ג, עם גוף ונפש של "צעיר" ב- 10 שנים לפחות מוצא את עצמי מתכונן לרוץ - 10 ק"מ בתל אביב לא פחות.

דליה יודעת לתבל את האימונים באנרגיות ורוחניות תמיד עושה זאת עם חיוך, ומצב רוח מצב רוח מרומם קובעת יעדים לטווח הקרוב והרחוק וההישגים באים מעצמם.

למה העסק הזה קשה מדי לבד?

מניסיוני האישי של 33 שנה בסטודיו, בעבודה יומיומית של שינוי אמיתי לאורח חיים בריא, למדתי שהמחויבות למישהו חיצוני, במקרה זה - אני המאמנת, הקאוצרית היא קריטית. המתאמן מחוייב לא רק לעצמו אלא אלי לעמוד בתוכנית שקבענו לאותו שבוע, לא לחודש, לא לשנה אלא לשבוע אחד.

התברר לי עם השנים שלרצות זה לא מספיק , צריך להקנות הרגלים עמוקים כמו צחצוח שיניים שיהפכו לטבע שני.

חשוב למתאמן להבין שעליו להתניע את המנוע, את הגוף שלו על הבוקר כל בוקר, זה לא משנה אם זה ל20 דקות וזה לא משנה אם זו ריצה, רכיבה או תרגול יוגה, צריך לקחת את החיים A day at a time, לדעת שהתחלת כל יום נקי, כל יום מחדש.

לא משנה מה קרה אתמול אם יצאת בערב, בילית, שתית, אכלת יותר מידי, עבדת קשה וישנת מעט או הטרידו אותך עומסי החיים. כל זה לא משנה, זה היה מזמן, היום התחיל יום חדש.

בתוכנית האישית, המתאמן חותם על תוכנית שבועית ומסכמים יחד כמה אימונים יעשה לבד וכמה בסטודיו עד לפרטי פרטים. חשוב לי שהמתאמן יוכל לעשות אימונים בעצמו ולא יפתח תלות באדם ומקום, לא בסטודיו ולא בי כמאמנת שלו, מצד שני, יש חוזה בינינו, שאנו חותמים עליו כל שבוע, שלא משנה מה קרה באותו שבוע,

ביום ושעה קבועים כל שבוע ניפגש והוא יתן לי דיווח על מה שבאמת היה ואז נתחיל שבוע נקי חדש.

בדרך הזו, באמת יש סיכוי שעם ליווי נוכל להשריש הרגלים שיהפכו כל אחד מאיתנו לבריא יותר בגופו ובנפשו,

כי העסק הזה באמת קשה מידי לבד.



75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page