top of page

שישים ק"מ ליום הולדת 60

איך חוגגת מאמנת יום הולדת? כמובן במספר הגיל, אבל בקילומטרים!


לרגל יום הולדתי ה60 קבלתי את המתנה הכי שווה בעולם. חברתי קתרין גולדבלט כתבה לי מסלול שטח בן 60 ק״מ מגשר המיתרים בירושלים דרך נופים עוצרי נשימה עד לסטודיו שלי במכבים.

המסלול חולק לשישה מקטעים, מסומנים בתוכנת Strava אשר באמצעותה אפשר לנווט תוך כדי ריצה, ממש כמו וויז במכונית.

פעם בחודש, במשך שישה חודשים, יצאנו יחד ביום שישי ב6:00 בבוקר מהסטודיו בכלי רכב לנקודת ההתחלה של כל מקטע. מה שהיה לי חשוב שכל האירוע הספורטיבי הזה יהיה לא תחרותי אלא ידידותי והכי כיפי וזורם שבעולם. מי שרצה הוזמן להביא חבר, בן זוג או ילד, וכל אחד יכל לבחור אם ברצונו לרוץ, לרכוב או לצעוד את המקטע.


כל מקטע מהדרך היה מדהים ביופיו, ונחרט עמוק בנשמתי ובנשמת כל משתתף, הוא נתן לכל המשתתפים הזדמנות להכיר זה את זו, להתחבר ולהפוך לקבוצה מגובשת של חברים. כל מקטע היה כל כך חוויתי שאלבום תמונות מלא נוצר עבורו, אלבום שכולו אהבה וחברות. סיימנו תמיד במתיחות ונשימות והרבה הכרת תודה על הנופים, הטבע, האוויר הצח, הגשם והרוח וכל מה שפגשנו בדרך.

המשכנו כך עד למקטע האחרון שהתקיים ביום ההולדת עצמו, ביום שישי ה1.3.19.

באותו בוקר קמנו ליום אחרי סערה וגשם שוטף של כמה ימים טובים. התכנון שלי היה שבפרגולת הגפנים היפה באמצע הדרך בגבעות הדרומיות של מכבים, תחכה לרצים הפתעה מטורפת של שמפניות ומוסיקה וריקודים.


בבוקר אותו יום, יצאו חברי עם ג׳יפים לארגן את ההפתעה, ניסו שוב ושוב להגיע עם כל הציוד למקום האהוב עלי בו חלמתי להפתיע את כולם, אבל המים הרבים יצרו ממש נחל שלא איפשר להם להגיע.

כמובן שלא ויתרתי, הריצה יצאה כמתוכנן לסיים את המסע האחרון והחגיגות עברו לסטודיו הבית, אלו היו חגיגות הבוקר!

בערב היתה מסיבה מטורפת כפי שרק יכולתי לדמיין בחלומות הכי יפים שלי, ילדי ארגנו לי מסיבת בסגנון שנות השישים. כולם התחפשו, היה די ג'יי שהתמחה במוסיקה משנות ה80-60, ממש דיסקוטק אמיתי היה לי. אורחים הפתיעו אותי מחו״ל. זו היתה מסיבה של פעם בחיים, עם כל האנשים האהובים עלי וכל משפחתי הנהדרת.


זה מה שכתבתי לכולם אחרי:

״חברים נפלאים ומשפחה אהובה שלי, תודה על ששימחתם אותי עד לעומק נשמתי במסיבה הכי שמחה בעולם שערכתם עבורי! הזיכרון של האנרגיה המטורפת והחשמל באוויר כשכולכם רוקדים איתי עד השעות הקטנות של הלילה ילווה אותי כל ימי חיי, מאחלת לכולנו עוד הרבה שנים של אושר ואהבת חיים משותפת לכולנו!״

גם עכשיו כשאני כותבת מילים אלו אני לא מצליחה להסיר את החיוך הרחב והמאושר מפני, זכיתי באושר עילאי, שמחה אמיתית של אהבה ללא גבולות. אני מכירה תודה לכל מי שלקח חלק בדרך, בחיי, שעבר איתי את העליות והמורדות, את הקשה ואת השמח, את הכאב ואת ההעצמה ממנו.


כל קטע, כל פרק בחיי, במבט לאחור היה מלא בשמחת חיים והתאפשר רק כי הייתם לצידי, אני מבינה יותר היום כמה אני אדם של אנשים ובלעדיכם אין שמחה בליבי, ואני כל כך אסירת תודה על החברות והאהבה שאנחנו חולקים יחד, תודה.

18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page