top of page

דליה אינטרנשיונל – טיול החיים הטובים

חלום:

לפני 12 שנה חלמתי חלום, אני רוצה לקחת את המתאמנים שלי לטיול חווייתי על אופנים לחו״ל, לא כדי לטפס על ההר הכי גבוה או לצבור אלפי קילומטרים של רכיבה. לא כדי לזכות במדליה או להשיג אתגר ספורטיבי מרשים.

כל מטרת הטיול תהיה להנות מכל הטוב והיפה בעולמנו, לגעת בטבע בכל החושים, להכיר אנשים אמיתיים ואומנים מוכשרים, לטייל בשווקים ולאכול הכי קרוב למה שכל עם אוכל בביתו.

הגשמה:

מצאתי לי את האיש המושלם להגשים את טיול החיים הטובים הזה, גידי ברשדסקי, ויחד עם כוס וויסקי בידינו, אני חלמתי חלום והוא תרגם אותו לטיול.

דליה אינטרנשיונל יצא לדרך בחו״ל תשע פעמים, כל שנה בחודש יוני. טיילנו על אופניים באזור העיירה קאש בתורכיה, באגם גארדה בצפון איטליה, ביקבים של בורגונדי, עוד הרבה לפני שעשו סרטים עליהם, בקטלוניה הנפלאה בצפון ספרד והפירנאים, בטוסקנה ואומבריה באיטליה, בפורטוגל הפראית והמרגשת, במונטנגרו הטבעית, בקלאמטה המיוחדת ביוון, בקפריסין השכנה היפהפייה.

את הטיול העשירי שתוכנן לצרפת מקאן למונקו, החלפנו בעקבות הקורונה, בטיול נפלא בארצנו הנהדרת, לרמת הגולן שלנו.

מה הרעיון שעמד מאחורי מסע האופניים?

אם אני צריכה למצות את המסע הזה, אז זה בעצם להוציא אנשים מהחיים שלהם, מאזור הנוחות שלהם.

אפשר לטייל בהמון מקומות, בכל מיני סוגים של טיולים, אבל טיול ספורטיבי לא דומה לשום דבר אחר.

מצד אחד, יש את האתגרים של העליות, האדרנלין והפחד של הירידות. מצד שני, יש את החיבור עם הטבע ועם האדם שחי עליו.

אתה מריח את ריח הפרחים תוך כדי רכיבה, קוטף את הדובדבנים הכי טעימים בעולם ואוכל אותם ישר מן העץ. אתה עם רועה הצאן בשדה, אתה מכיר את אשתו ומכין איתה את הגבינה אצלם בבית ואז יושב לסעוד איתם וטועם את הגבינה שלפני רגע הכנת איתם.

כל יום קורה משהו אחר, אנשים שלא הכירו הופכים להיות חברים לחיים. מתחברים אנשים בגילאי שלושים, ארבעים, חמישים, שישים ואפילו שמונים. הם לא הכירו אחד את השני, ופתאום נוצרת חברות.

הספורט הוא כזה משווה, הוא שם את כולם באותו מקום. המיוחד במסע ספורטיבי שכזה, הוא שאתה באמת מקלף את הכל, את כל המסכות, אתה מי שאתה ולא מה שאתה.

את אף אחד לא מעניין כמה ילדים יש לך ומה המקצוע שלך, אתה יכול להיות מנהל חברת על, אבל כשאתה כאן, אתה בבגדי רכיבה, וכל מה שמעניין הוא המסע, הדרך שאנחנו עוברים יחד שנשארת חקוקה בליבנו לעד.

אם תשאלו אותי על כל טיול, אומר לכם שאני זוכרת הכל, כל ריח, כל טעם, כל אדם וכל נוף, אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני, זה הנכס של חיי והמתנה לכל משתתף.



21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page