top of page

מסע הכומתה שלי - מלי מומן


מאז שאני בסטודיו אני שומעת על הטיול השנתי המהנה של הבנות מהסטודיו להר לעמק, כל הזמן הסתכלתי עליהן מבחוץ כמו על סיירת הלוחמות של הסטודיו, האמיצות שמעזות לצאת.

זה נראה לי כל כך מפחיד, גדול, מעייף, מאתגר, איך אני אצליח לעשות את זה? אין סיכוי! דליה המדהימה הכניסה אותי לאימונים להר לעמק כל שנה, עשיתי את כל האימונים "על יבש" אבל לא יצאתי. אפילו לאפטר פארטי הוזמנתי, שומעת את סיפורי הגבורה והחוויות והייתי מבוהלת מזה מאוד, טוב, גם היה לי ״תרוץ״ - כאבי גב, זה היה להזכירכן לפני הניתוח. גם השנה עשיתי את כל האימונים, בלילה, בבוקר, הכל! חיילת למופת 🤪 איך שאומרים קשה באימונים קל בקרב נעמי האהובה שלנו לא הפסיקה לשווק את המרוץ אבל בליבי חששתי יותר ככל שהיום המיוחל התקרב. ווואללה השנה, לא היו לי תירוצים, לא בר מצווה, לא הבן שלי, לא עבודה

ויצאתי לדרך 🏃🏻‍♀🏃🏻‍♀🏃🏻‍♀

האמת ששרה שלנו האהובה מאוד הרגיעה אותי ואמרה תבואי מתי שאת יכולה, תעשי מה שאת יכולה, הכל בסדר.

הגעתי לצימר המקסים עם הנוף המשגע ופגשתי את כל הבנות המקסימות ויצאנו למרוץ. נהניתי מהאווירה, מהאנרגיה , מהנופים הקסומים ומהשבילים המדהימים. במקטע הראשון שלי היה חלק ממסע הכומתה של גולני שעשיתי יחד עם הילדים בסיום קורס של איתי וזה היה ממש מרגש לחזור לשם שוב. אני מרגישה שגם אני עשיתי את מסע הכומתה שלי בהר לעמק, גם אם היו לי רגעים של קושי כשהיה חם מאוד. ואז דליה מצאה לנו באמצע שום מקום מתוך השדות ׳ארומה׳ ועשינו הפסקת התרעננות. דליה שמה לי עם קרח על הראש והשקתה אותי בלימונדה שהוסיפה לה מלח, והמשכתי הלאה רעננה והיה לי כייף! עשיתי את שלושת המקטעים מלא, ותכל'ס... לא היה קשה במיוחד!

אז אסכם ואומר שהכל אפשר לתמצת ב התגברתי על הפחד

ויש לי מדליה להתגאות בה🥇

תודה רבה דליה, תודה רבה שרה ותודה רבה לכל הבנות האהובות השותפות שהיו חלק מהמסע שלנו - סנגה מדהימה ✨ ותודה לכל הבנות שקראו מה שכתבתי ומקווה שתהיו חלק מהחוויה בשנה הבאה.


15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page