top of page

"אני רוצה לרוץ מרתון ליום הולדת 50"


יש לי משאלה-אני רוצה לרוץ מרתון ליום הולדת 50

היום לפני 8 חודשים היא מתקשרת אלי בטלפון ומציגה את עצמה, ״שמי חיה בן יעקב, את

בת 49 וליום הולדת ה50 שלי אני רוצה לרוץ מרתון, בחרתי בך להיות לי למאמנת,תקבלי אותי?״חיה מספרת לי על עצמה, אני אמא לחמישה ילדים, דתייה, עובדת סוציאלית, קצת שמנמונת, אישה אמיתית. מיד אהבתי אותה ובמיוחד אהבתי שהיא כבר באה עם ההחלטה החשובה ביותר ,חיה בחרה בי למאמנת שלה!

״את לא צריכה להסביר לי מי את ומה את שווה אני כבר בדקתי, חקרתי, החלטתי ואעשה כל מה שתגידי לי״. המילה מאמנת באה מהמילה אמונה, היא מאמינה בי ואני מאמינה בה וזה כל מה שאנחנו צריכות כדי לצאת לדרך. היום לפני 8 חודשים יצאנו לצעידה/ריצה ראשונה שלנו של 3 ק״מ, היה חיבור, היתה כימיה, היתה הבנה שאנחנו נכנסות לתקופת ״האינקובטור״ כמו שתינוק נולד והאם בוחנת אותו כל רגע כל דקה, כך אני אטפל בה, זו מחויבות ענקית של חיה להכנס אליה ושלי לטפל בה מחויבות הדדית, התחייבנו!

חיה מגיעה לסטודיו מירושלים פעמיים בשבוע בשעה 6:00 בבוקר לתרגל יוגה, נשארת לאימונים אישיים בפילאטיס ופעם בשבוע בימי שישי מגיעה אלי לריצה הארוכה מהסטודיו וישר ממנה חזרה לסטודיו שאבדוק את מצבה ונעשה חיזוקים ומתיחות ואשחרר אותה להכין שבת!

זה 8 חודשים שחיה כל יום מדברת איתי בטלפון, בווטסאפ, במייל, היא שולחת לי דיווח של מה היא אוכלת, איך וכמה ישנה ואם בילתה בערב, מה כואב לה ומה נעים לה, כמה רצה, מה היה המרחק שחצתה, כמה קלוריות נשרפו ומה אכלה לפני ואחרי, והכל לפי תכנית שבניתה לה ואותה אני מתאימה כל לה כל יום מחדש לאיך שהיא מרגישה באותו הרגע,יש לנו על הלוח תוכנית מפורטת מה תעשה כל יום, כל שבוע, כל חודש עד יום מרתון ירושלים ב15.3.19.

ביום שישי האחרון חיה שברה את ״תקרת הזכוכית״ החשובה ביותר שרץ עושה באימונים למרתון הראשון שלו, היא רצה 30 ק״מ רצוף ובכיף ענק! וזה כבר מבטיח לנו שהיא תרוץ מרתון שלם, שתהנה בכל רגע ממנו ושתחזור הביתה בשלום, ואנחנו באופוריה שאין לתאר אותה, אנחנו בשכרון חושים! אבל בינינו כל זה לא באמת הסיפור,הסיפור האמיתי הוא שמאז שחיה החלה באימונים איתי, היא התחזקה והתעצמה נפשית, היה לה האומץ לעזוב מקום עבודה שלא היה לה טוב בו, היא התקבלה לתואר שני בעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית בירושלים וכעת לומדת למבחנים!

היא מצאה עבודה חדשה שיש בה משמעות של עשייה ונתינה שעושים לה ולזולת טוב, היא עומדת לחתן בת וכולה חיים ואושר אין סופי!

אני מלאת גאווה בדרך שחיה עושה, והאמת בינינו היא כבר עשתה את מרתון חייה, עכשיו אם תרוץ 42.2 ק״מ או לא למי זה באמת משנה,היא כבר קבלה חיים חדשים!

אוהבת ומעריכה אותך עד אין קץ חיה שלי,

המאמנת שלך לתמיד, דליה

חיה כותבת:

"אני עם דמעות ממה שעשית,שישבת והשקעת וכתבת,מאיפה יש לך את הכוח להיות כל כך הרבה לכל כך הרבה אנשים?חברים,זה הכל דליהאני פשוט עושה מה שהיא אומרת לי, וזה איכשהו זורם. זה 'לעוף קדימה בלי פחד' כמו שהיא אומרת לנו בברכת השמש ביוגה."

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page