top of page

שי ורותם הן המנצחות בטריאתלון נשים 2018


שי בת ה-16 כותבת לנו:

נסענו ביחד להרצליה וכשהגעתי כל כך התגעגעתי למקום הזה שבו מתרחש האירוע המיוחד הזה, המוזיקה המתנגנת, המשתתפים הבאים באופניים ובבגדי ים וכמובן כל המשתתפים שהיו בגילאים שונים, מילדים עד למבוגרים. היה לי כל כך כיף לראות את חברי הקבוצה שלי הפראטריאתלון כי זו הקבוצה לדעתי הכי חזקה נפשית ופיזית שאני מכירה, הפראטריאתלון הם קבוצה עם אנשים בעלי מוגבלויות שונות אבל לדעתי וכפי שדליה אמרה "המוגבלות זה רק בראש, זה מה שמניע אותך להמשיך ולעשות דברים שלא חשבת שייקרו". כשהגעתי ראיתי פנים חדשות בקבוצה וגם פנים וותיקות וממש התרגשתי, הילה שמש למשל היא אחת מכמה אנשים שאני מכירה מהפראטריאתלון, היא אישה מקסימה עם אנרגיות חיוביות ותמיד נותנת את כולה. אני כל כך שמחה שדליה הכירה לי את "טריאתלון נשים" הרצליה כי זה תמיד מחזיר אותי לתשוקת הספורט בשלושת הענפים הכלולים: שחייה, אופניים וריצה, וגם את המחשבה שהמגבלה היא רק מחשבה ושמחשבה זו תוכל לקדם אותי בהרבה דברים, אני לפני 3 שנים הייתי בן אדם שונה לגמרי, הייתי מאוד קשה בגלל המגבלה שלי, קשה באישיות שלי, אבל הספורט שינה אותי לטובה והיום אני הרבה יותר חזקה נפשית ופיזית ועושה ככל שאני יכולה לסיכום, אני מזמנת את כל הנשים, הילדות והמבוגרות בכל הגילאים לנסות חוויה זאת או אפילו ללוות בכל מקצה שתבחרו או אפילו להגיע לאירוע זה כי אתן תאמרו "אני אגיע גם שנה הבאה!" ותרכשו חברות חדשות וקשרים רבים וידע כללי חדש לחיים. כי אני כנערה בת 16 ומגיל 14 לא מוותרת על אירוע זה, רק מתעוררת ומשתפרת מחדש


רותם בת ה-14 משתפת בחוויתה:

הטריאתלון הראשון שלי התחלנו בשחייה של 750 מטר ובהתחלה מאוד פחדתי מהגלים, דליה שחתה לצדי ואנשי צוות הטריאתלון עודדו אותי במים ואז התרגלתי והבנתי איך שוחים בים פתוח ועמוק.

לאחר מכן היו לנו רק חמש דקות להתארגן ולעלות על האופניים, המשכנו באופניים 20 ק״מ ואחר כך יצאנו לריצה של 5 ק״מ. בסוף הריצה כבר לא היה כוח אפילו לרוץ, אבל דליה אמרה לי שאין מה לעשות צריך למצוא כוחות על ושאנחנו כבר קרובים לסוף, אז המשכתי ואחרי בערך 2 ק״מ הגעתי סוף סוף לנקודת הסיום!

אני מודה לדליה על האימונים והתמיכה הרבה! יש לי משאלה חדשה- שנה הבאה באוקטובר אני בטריאתלון אילת!

ענבל שרון, אמא של רותם, כותבת לדליה: דליה יקרה, לא מפסיקה לחשוב על אתמול ועל הדרך הארוכה והמשמעותית שרותם עשתה מאז שהתחילה להתאמן אצלך. מתקשה להאמין שהילדה שסירבה ללכת 1-2 ק״מ סיימה אתמול טריאתלון! מעבר לכך שרותם הפסיקה לחלוטין להתלונן על כאבים היא הפכה להיות הרבה יותר פעילה ואנרגטית בחיי היומיום. מתאמנת עם חברות בפארק, רוכבת, רצה...דברים שעד לפני זמן קצר לא קרו... מעבר לזה, האימון האישי שלך חיזק לה את הבטחון העצמי וגרם לה להאמין יותר בעצמה ובכוח שיש לה להתגבר על קשיים. אייל ואני מעריכים מאוד ומודים לך על כל ההשקעה, האהבה והנתינה שלך לרותם ומרגישים שנתת לה מתנה לחיים. באהבה רבה.


40 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page